رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

من اومدم با دندونام !!

1393/3/31 22:57
نویسنده : فامی
6,203 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام صد تا سلامخندونکخندونکخندونک من اومدم با دندونام

میخــوام نشونتون بــدمخندونکخندونکخندونک صــاحب مــروارید منم

یــواش یــواش و بیصـداخندونکخندونکخندونکشـدم جز کبــــاب خورا 

 

بله رستا خانوم بالاخره شما هم اومدی جز کباب خوراااااا 

حکایت از این قرار بود که روز دوشنبه  26 خرداد شما مثل همیشه سرحال نبودی . از خونه مامانی و باباجون اومدیم خونه خودمون و شما کمی نق نق میکردی اولش مشکوک شدیم نکنه مریض شده باشی . هر چی به سر و صورت و دست و پات دست زدیم ، از تب خبری نبود. مونده بودیم چی شده اینطوری شدی سوال . یکم گذشت و من داشتم با مامانای شهریوری چت میکردم و داستان رو گفتم ... خاله سولماز گفت حتما دندونه، منم سریع گفتم نه بابا ، این دخمل ما پیرزنه خنده اما بعدش گفتم دیدنش که ضرر نداره قهر چونه کوچولوتو دادم پایین و دیدم از زیر پوست لثه ات ، سایه دو تا دندون معلوم بود. البته به سختی تعجب شگفت زده شدمممممم . هــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااا بالاخره دختر گلم دندون دار شد  . این کشف مهم ساعت 10 شب 9 ماه و یک هفتگی شما اتفاق افتاد و ما ساعت 10:15 راهی داروخانه شدیم تا برات ژل بگیریم. 

بعدش هم رفتیم خونه مامانی و باباجون تا به اونا هم بگیم . ژل رو مالیدم روی لثه ات و آروم تر شدی . عزیززززززززم داری بزرگ میشی هااااااااا 

شعر بالا رو هم خاله ریحانه بهم گفت عینکمحبت

نا گفته نماند هر چه کردم بعدا تا از لثه ات عکس بگیرم نشد که نشدغمگین . در واقع نذاشتی که بشود 

اینم حاصل تلاش بی حاصلم خخخخ

6 تیر ... 41 هفتگی و شکست مامان در عکس گرفتن از دندونای شما

بالاخره بعد از 1 ماه و خرده ای موفق شدم این عکسو بگیرم . موش موشک من 

28 تیر ماه... الین دندونهای رستا بعد از 1 ماه تلاش بی وقفه برای عکس انداختن

 

راستی خواستم واست آش دندونی هم بپزم . البته خیلی تو خط این حرفها نیستم اما دیدم مامانی اقدس و باباجون علی هم تهران هستن . چه بهانه ای از این قشنگتر که دور هم جمع بشیم ... جمعه ناهار 30 خرداد ماه 1393 

جمعمون مامانی جون ها و باباجون ها، خاله جون و دایی جون ، خاله جون مامان جون و پسر خاله جون مامان جون 

اینم از آش ما که اشتباهی توش سبزی هم ریختم خخخخخخخخخخخ خندونک

جمعه 30 تیر . آش دندونی رستا

30 تیر آش دندونی رستا

 

پسندها (2)

نظرات (0)