رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 1 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

عکس های رستا - 9 ماهگی

1393/4/16 22:43
نویسنده : فامی
577 بازدید
اشتراک گذاری

محبتبوسرستای نازم اینجا عکس های 9 ماهگیتو میذارم  بوسمحبت

 

و اینک ادامه مطلب یادتون نرههههههه خندونک

و اینم اختتامیه ماه 9 ... (272 روزگی- نهمین ماهگرد رستا )

و اینم اختتامیه ماه 9 ... (272 روزگی- نهمین ماهگرد رستا )

من هنوز میونه ام با داییم خوب نیست ... حتی روز تولدش !!! ( 269 روزگی)

من هنوز میونه ام با داییم خوب نیست ... حتی روز تولدش !!! ( 269 روزگی)

من خودم بلدم کانال عوض کنم!!!  ( 264 روزگی) 

من خودم بلدم کانال عوض کنم!!!  ( 264 روزگی)

رستا در باغ ایرانیان !!! ( 262 روزگی) 

رستا در باغ ایرانیان !!! ( 262 روزگی)

رستا در باغ ایرانیان !!! ( 262 روزگی)

رستا در باغ ایرانیان !!! ( 262 روزگی)

رستا در باغ ایرانیان !!! ( 262 روزگی)

رستا در باغ ایرانیان !!! ( 262 روزگی)

واااای چه کتابایی... برم بخونمشون !!! ( 262 روزگی ) 

رستا و نقشه برای حمله به کتابخونه ... 262 روزگی

رستا و بازیگوشی هاش !!! ( 261 روزگی) 

رستا و شیطنت هاش !!! ( 261 روزگی)

رستا و شیطنت هاش !!! ( 261 روزگی)

کلاه قشنگ !!! ( 260 روزگی) 

کلاه قشنگ !!! ( 260 روزگی)

اندر احوالات رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی) 

رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی)

رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی)

رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی)

 

رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی)

رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی)

رستا توی ماشین!!! ( 260 روزگی)

 

بدون شرح!! ( 259 روزگی) 

بدون شرح!! ( 259 روزگی)

بدون شرح!! ( 259 روزگی)

رستا خانوم یه هفته ای میشه که داره بدون کمک وایمیسته !!! ( 259 روزگی - 37 هفته)

رستا خانوم یه هفته ای میشه که داره بدون کمک وایمیسته !!! ( 259 روزگی - 37 هفته)

همشو خودم بهم ریختم  و هیچ نیروی ماوراء الطبیعه هم کمکم نکرد. گفته باشم ( آنچه در ذهن رستا میگذرد) !!! ( 258 روزگی)

همشو خودم بهم ریختم . گفته باشم ( آنچه در ذهن رستا میگذرد) !!! ( 258 روزگی)

اولین تجربه زردآلویی رستا!!! ( 257 روزگی) 

اولین تجربه زردآلویی رستا!!! ( 257 روزگی)

ببینم بابا جون چه زردآلوهایی از درخت کندن و آوردن ؟!!! ( 257 روزگی ) 

ببینم بابا جون چه زردآلوهایی از درخت کندن و آوردن ؟!!! ( 257 روزگی )

رستا حالش بهتره و مریضی داره میره ... خوشحالی!!!! ( 257 روزگی) 

رستا حالش بهتره و مریضی داره میره ... خوشحالی!!!! ( 257 روزگی)

اینجا دخترم مریض بود اما با همه مریضی ای که از جمع  نی نی های شهریوری گرفته بود ، بازم لبخند میزد !!!

( 256 روزگی) 

دلم نیومد عکساتو نذارم رستا جونی ... همشون خوشگل شدن . دوستت دارم دخترکممحبت

اینجا دخترم مریض بود اما با همه مریضی که از جمع  نی نی های شهریوری گرفته بود ، بازم لبخند میزد !!! ( 256 روزگی) اینجا دخترم مریض بود اما با همه مریضی که از جمع  نی نی های شهریوری گرفته بود ، بازم لبخند میزد !!! ( 256 روزگی)

اینجا دخترم مریض بود اما با همه مریضی که از جمع  نی نی های شهریوری گرفته بود ، بازم لبخند میزد !!! ( 256 روزگی) اینجا دخترم مریض بود اما با همه مریضی که از جمع  نی نی های شهریوری گرفته بود ، بازم لبخند میزد !!! ( 256 روزگی)

می خواستم بگم من خیلی هم جدی نیستمااااا !!! ( 255 روزگی) 

در ادامه اون جدیت میخواستم بگم من خیلی هم جدی نیستماااااااا !!!! ( 255 روزگی)

 

خووووووب ببینم روی این توپ خوشگل چی نوشته !!!! ( 255 روزگی) 

جدیتت منو کشته زبان

خووووووب ببینم روی این توپ خوشگل چی نوشته !!!! ( 255 روزگی)

وایسادن شده تفریح این دلبر زیبا !!! ( 255 روزگی)

وایسادن شده تفریح این دلبر زیبا !!! ( 255 روزگی)

رستای گلدوست در پارک. فدای نگاهت بشم من!!! ( 250 روزگی)

رستای گلدوست در پارک. فدای نگاهت بشم من!!! ( 250 روزگی)

این نگاه میگه که میخوام یه کاری رو شروع کنم.... هوای پارک به رستا خورده و بقیه اش رو ببینید ( 250 روزگی)

این نگاه میگه که میخوام یه کاری رو شروع کنم.... هوای پارک به رستا خورده و بقیه اش رو ببینید ( 250 روزگی)

هووووووووم !! ( 250 روزگی)

هووووووووم !! ( 250 روزگی)

به به عجب انگشتی !! ( 250 روزگی)

به به عجب انگشتی !! ( 250 روزگی)

 

من از خواب بیدار شدم و شیطونی رو شروع کردم ( آنچه در ذهن رستا میگذرد) !!! ( 248 روزگی )

 

من از خواب بیدار شدم و شیطونی رو شروع کردم ( آنچه در ذهن رستا میگذرد) !!! ( 248 روزگی )

یکی از ژست های خواب فرشته کوچولوی ما !!! ( 248 روزگی)

یکی از ژست های خواب فرشته کوچولوی ما !!! ( 248 روزگی)

رستا گلهای حیاط رو ناز میکنه !! ( 248 روزگی)

رستا گلهای حیاط رو ناز میکنه !! ( 248 روزگی)

من با مامان و بابام اومدم پارک... این لباسم رو هم دفعه اوله پوشیدم !!! ( 245 روزگی - 35 هفته)

من با مامان و بابام اومدم پارک... این لباسم رو هم دفعه اوله پوشیدم !!! ( 245 روزگی - 35 هفته)

عشق رستا اینکاره.... کیف میکنیم و میخندیم از دستت فسقلک!! ( 244 روزگی)

عشق رستا اینکاره.... کیف میکنیم و میخندیم از دستت فسقلک!! ( 244 روزگی)

رستا در حال کتاب خوندن !!! ( 244 روزگی)

رستا در حال کتاب خوندن !!! ( 244 روزگی)

پسندها (2)

نظرات (0)