رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 21 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

دنیا از ارتفاع 70 سانتی

1393/2/18 23:47
نویسنده : فامی
337 بازدید
اشتراک گذاری

رستا خانوم خوشگل

دنیا از ارتفاع 70 سانتی چطوره ؟؟؟ سوال

عزیز مامان و بابا شما از هفت ماهگی ژست بامزه ای داشتی و دولا میشدی .سر ماهت، 19 فروردین که بردیمت دکتر،  آقای دکتر بهمون گفت شما تا یکماه دیگه وایمیستی که زوده. البته به یکماه نرسید و 2 روز بعد یعنی در 7 ماه و 2 روزگی وایسادی  داستان از این قرار بود که بابا محسن کف اتاق دراز کشیده بود و تو چهار دست و پا خودتو رسوندی بهش و دستتو گذاشتی روی شکم بابا و بلند شدی  . فدات بشم پاهات یکم می لرزید اما خیلی بامزه شدی بغل، انگار خودت هم میدونستی این تجربه جدیدیه. دوربین نزدیکم نبود و نشد ازت عکس بندازم.

این اتفاق چند روز بعد یعنی 26 اردیبهشت هم تکرار شد. اینم عکسش

 

رستا برای دومین بار ایستاد . 7 ماه و یک هفته

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

و تکرار شد و تکرار شد . الان سریع دستتو به من یا بابا یا مبل یا کمد یا تختت میگیری و بلند میشی . عزیز دلم توی تختت هم همش وایمیستی . حتی یه بار توی خواب هم با چشم بسته دستتو گرفتی به دیواره های تخت و بلند شدی که من بغلت کردم .

خلاصه خیلی خیلی فعالی و خیلی زود ایستادن رو تجربه کردی. جوجه من عاشقتم که دوست داری دنیا رو از ارتفاع 70 سانتی تماشا کنی

اینم عکسیه که در 7ماه و نیمگی ازت انداختم. نگاهت به میز بود و با قصد قبلی رفتی شکار

226 روزگی : 7 ماه و نیمه.... حمله به شکلاتها

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

محبتمحبت

حمله به شکلاتها در 7 ماه و نیمگی ... 226 روزگی

پسندها (1)

نظرات (0)