رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

به به چه فرنی خوشمزه ای !!!!

1392/11/4 16:46
نویسنده : فامی
426 بازدید
اشتراک گذاری

رستای نازم امروز جمعه 4 بهمن 92 ساعت 10:04 صبح شما برای اولین بار فرنی خوردی !!

فکر کنم خیلی خوشت اومد چون همشو با ولع خوردی و قاشق رو حسابی لیس زدی ... اگه بازم بهت میدادم ، میخوردی اما آقای دکتر گفته یه قاشق یه قاشق به فرنیت اضافه کنیم ... جایزه ات اینه که فردا 2 قاشق می خوری یوهوووووووووووووو

نکته : فرنی شما با شیر مامان درست شده چون به شیر گاو حساسیت داری

عزیز دلم داری بزرگ میشی ها!!! بزودی با مامان و بابا پشت میز میشینی و غذا میخوری ... ما که رسما عاشقتیم

اینم عکس شما در 136 روزگی و در حال خوردن فرنی

رستا در حال خوردن اولین فرنی 136 روزگی

رستا در حال خوردن اولین فرنی 136 روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب
7 بهمن 92 19:15
ای ی ی ی عزیز دلم ، چقدر جیگری تو آخه
مامان ریحانه نجفی
12 بهمن 92 15:04
مبارکت باشه خوشگل انشاالله سلامت باشیدر کنار خانواده
مامان غوره
15 بهمن 92 18:00
ای جانم.اولین غذایی که خوردی نوش جونت خاله جون. دکتر ملودی گفته پایان پنج ماهگی غذا رو شروع کنیم ولی من دو روزه دارم شیره بادام میدم بهش.حالا تا هفته دیگه که میره دکتر ببینیم چی تجویز می کنه
فامی
17 بهمن 92 11:26
ممنون مامان ریحانه کوچولو مامان ملودی جان من با تأیید دکتر رستا شروع کردم. چون 6 ماهگیش باید برم سر کار ، زودتر شروع کردیم معده اش عادت کنه. الان رسیده به روزی 14 قاشق ... دیگه بزودی باید روزی 2 وعده فرنی بخوره