رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

خرید واسه رستای گلمون

1392/4/22 19:21
نویسنده : فامی
1,127 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم از همون شبی که جواب عالی آمنیو سنتز رو بهمون دادن، رفتم سراغ اینترنت و دیدن لباس دخترونه واسه تو.... با اینکه هنوز از شوک این یه ماه در نیومده بودم اما دیدن لباسای دخترونه خوشگل، یکم حالمو بهتر کردلبخند


جمعه 30 فروردین با بابا محسن رفتیم الهیه و از مزون تائیس کلی لباسای خوشگل واست خریدم.یه کاپشن سرهمی مادرکر واست خریدم که کلی من و بابایی بغلش کردیم و ذوق کردیم.... با تصور کردنت توی بغلمون لذت بردیم قلب یه دامن جین خوشگل هم واست خریدیم که بابایی عاشقش شد.

 

چند روز بعد هم از مزون مامان لوبیا 3 تا پیراهن خوشگل دخملوونه سفارش دادم و با پست رسید خونه مامانی و باباجون.... خیلی نازن . وای کی میای اینا رو تنت کنیمممممممم 

اواخر اردیبهشت هم با مامانی رفتیم مزون شیما و یه سری لباس خوشگل مشگل دیگه واست خریدیم و بعدش4 تایی با بابا محسن و باباجون رفتیم یافت آباد بازار خلیج فارسگاوچران

 

مامانی از فروشگاه مادرلند کلی لباس واست خرید. یه سوئیشرت ناز و یه کاپشن ملوس که آدم می خواد بخوردش زبان اینا رو خودت بپوشی ما چیکار میکنیم براتتتت عزیزززززززززممممممممقلبماچ

 

تخت و کمد و ویترینت رو هم به فروشگاه پات سفارش دادیم و قرار شد 4، 5 خرداد تحویل بدن. سرویس لحاف و ملحفه و دورتختی رو هم از لایکو همونجا خریدیم .... متفکر

سرویس خوابتو شنبه 4 خرداد واسمون آوردن. یعنی همون روزی که رفته بودیم سونوی غربالگری سه ماهه دوم. اون روز کلی خوشحال بودیمممم  نیشخند همون شب تمیزش کردیم 

 

کالسکه و کریر و تخت و پارک رو هم از فروشگاه آرمین توی تیراژه برات گرفتیم. بابا محسن به کالسکه ات میگه ماشین دخترم خنده خیلی ناز و خوشگلن عزیز دلم

 

بعد از اون هم ذره یه ذره واست خرید کردیم ... بادی، پاپوش، جوراب، جوراب شلواری،پوار بینی ، ست ناخن گیر ، اردک حمام ( خیلی جیگره )، لگو، کتاب و ...... کف اتاقت رو هم موکت کردیم .خاله ریحانه هم 2 تا عروسک نی نی برات هدیه آورده خیال باطل


راستی یادم رفت،  سوغاتی های کیش هم داشتی مامانی هورا اسفند ماه خاله و مامانی و بابا جون واست جغجغه و 2 تا دندونگیر و 2 تا کلاه و یه پتو و یه عروس خرس پشمالوی ناز خریدن مژه

 

 رستای نازم قبل از اینکه شما بیای توی دلم، واست یه عالمه لباس خوشگل هم خریده بودم . یه جوراب فسقلی که هر بار میدیدمش دلم ضعف می رفت قلب

 

الان هم هر شب من و بابا محسن میایم توی اتاقت و در کمدت رو باز میکنیم و قربون صدقه ات میریمقلب. لحظه ها رو می شمریم تا تو بیای بغلمون بغل

عزیز دلم عکس چند تا از وسایلت رو واست میذارم. بعداً که اتاقت رو چیدم عکس درست و حسابی میذارم براتتتتتتتتت



 

 

 

 

دختر نازم این هم رختخواب دم دستی شماست که قراره بذاریم توی تخت و پارک.... عزیزم اینو خودم برات دوختم قلب

 


پسندها (1)

نظرات (0)