رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

هفته 35 و احساس مامان و بابا

1392/5/26 15:10
نویسنده : فامی
325 بازدید
اشتراک گذاری

رستای نازنینم الان 34 هفته و 3 روز هست که توی دل مامانی.  کار من و بابا محسن شده شمارش روزها و هفته ها . عزیز دل ما ، باید تا آخر هفته 37 همونجا بمونی تا ریه های کوچولوت کامل بشه ، بعدش بیای پیشمون. یعنی از 13 شهریور به بعد آزاد باشه

 

اتاقت تقریبا آماده است فقط باید فرشی که برات سفارش دادیم بیاد تا قصر کوچولوی پرنسس ما آماده آماده بشه من و بابا هر شب اتاقتو نگاه میکنیم و هر لحظه اشتیاقمون برای دیدنت بیشتر و بیشتر میشه . عزیز دلم چه حس قشنگی به زندگی قشنگمون دادی  . از خدا بخاطر داشتنت ممنونیم قلب

 

یواش یواش باید ساک بیمارستانم رو آماده کنم . واقعا حال و هوای زندگیمون عوض شده و الان پر از هیجانه. دعای هر لحظه من و بابا محسن اینه که خدا تو رو سالم سالم بهمون بده ، تو رو برامون حفظ کنه و کمکمون کنه خوب بزرگت کنیم عشق کوچولوی ما

 

رستای نازم کلی توی دل مامان شیطونی میکنی اما تا دوربین میارم ازت فیلم بگیرم ساکت میشی نیشخند معلومه خیلی شیطون بلایی تازه دکتر گفت کپلی .... فکر کنم زود بخوای بیای پیشمون دوستت داریم خیلی خیلی زیادددددددد

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)