رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

رستای ما در هفته 32

1392/5/5 9:14
نویسنده : فامی
362 بازدید
اشتراک گذاری

دختر خوشگلم 31 تیر که رفتم دکتر ، خانوم دکتر برام سونوگرافی نوشت و 5 شنبه یعنی 3 مرداد رفتیم بیمارستان آتیه برای سونو. عزیزم دکتر یکم بی حال بود و من اصلا تو رو ندیدم. بابا محسن ازت فیلم گرفته اما مثل دفعه های پیش نیست . فقط یه جا قلب کوچولوت داره تند تند میزنه که کلی قربون صدقه ات رفتیم عشق کوچولوی ما قلب

فدات بشم دکتر گفت بر اساس اندازه های بدنت، سن شما از سن بارداری من جلوتره نیشخند قربونت برم اندازه پات 6.2 سانتیمتره واقعا عروسکی بووووووووووووووووووس

سن بارداری من 31 هفته و 1 روز بود اما سن شما بر اساس اندازه پا 32 هفته و 2 روز و بر اساس اندازه سر شما 33 هفته برآورد شد هورا بعدش با خودم فکر کردم شاید بخوای 1 هفته یا 10 روز زودتر به دنیا بیای متفکر واسه همین با بابا محسن تصمیم گرفتیم سریعا همین جمعه کارای جابجایی اتاقت رو انجام بدیم . بدین ترتیب کل جمعه رو به جابجایی مشغول بودیم. میز کامپیوتر رو از اتاق شما بردیم بیرون و خلاصه اتاق جلویی رو حسابی تکوندیم

 

                                                  

عزیزم اینم عکس شما. از روی فیلم برداشتم. سمت چپ دنده ها و قلب کوچولوتو نشون میده که اون لحظه 136 بار در دقیقه میزد . سمت راست هم اگه درست تشخیص داده باشم سر شماست نازنینم قلب

 

رستا در هفته 32

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)