رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

وقتی رستا توی دل مامانش چرخید!

1392/5/5 8:35
نویسنده : فامی
468 بازدید
اشتراک گذاری

رستای نازم دوشنبه شب 24 تیر ماه بود که حسابی تکون می خوردی . احساس میکردم الانه که شکمم از جا کنده بشه    من و بابا محسن کلی کیف کردیم    اصلا آروم و قرار نداشتی مامانی لبخند

 

فردا صبح که از خواب بیدار شدم رفتم جلوی آیینه و وحشت کردم استرس انگار شکمم نصف شده بود. دست میزدم انگار که خالی بود...... واااااااای نزدیک بود بمیرم. بابا محسن به شکمم نگاه کرد و گفت نه فرقی نکرده. اما به نظر خودم کوچیک شده بود . فقط حدس زدم که شما توی دل مامانی سر و ته شده باشیمتفکر البته بعدا گفت برای اینکه تو نترسی گفتم تغییری نکرده چشمک خلاصه دختر خوشگلم بالاخره شما در اواخر هفته 30 چرخیدی و سرت اومد پایین دل مامان

همون روز (25 تیر)  هم من و بابا محسن رفتیم آتلیه تا با شما خانوم خوشگل ، عکس 3 تایی بندازیم نیشخند عکسامون خوشگل شده !

 

دوشنبه 31 تیر که برای ویزیت رفتم پیش خانوم دکتر، بعد از معاینه گفت جنین چرخیده و سرش کاملا پایینه . این نشانه خوبیه که سر نی نی با لگن تطابق داره . هوراااااااااااااااااااااااااااااا پس اگه خدا بخواد احتمالا بتونم رستای نازم رو طبیعی به دنیا بیارم ...

 

دخترم بی صبرانه منتظرتیم و دوستت داریم قلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)