رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

سیسمونی رستا، عشق کوچولوی ما

1392/6/8 20:59
نویسنده : فامی
6,628 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازم قصر کوچولوی تو رو من و بابا محسن با عشق چیدیم. امیدواریم محل آرامش و شادی تو باشه عشق کوچولوی ما  


مامانی رویا و باباجون هم خیلی زحمت کشیدن، دستشون درد نکنه قلب

 

 

نمای قصر کوچولوی رستای ناز مامان و  بابا

 

آویز در ورودی اتاق دختر نازمون که هدیه خاله است

در ورودی

 

 نمای اتاق

 

اتاق

 کمد و ویترین

 

 

 فرش اتاق رستا.... طرح خرس خوابالو که خیلی نرم و لطیفه

 

فرش

 

 

رستای نازم این 3 تا قاب رو خودم برات درست کردم.  روی پارچه نقاشی کردم و گذاشتم توی  3 تا قاب خوشرنگ تا ازشون لذت ببری 

 

قاب

 

 

 دختر گلم این ساعت رو هم خودم برات رنگ کردم. عروسک ها هم واسه خودم بود خخخخخ دیگه شدن برای تو

 

ساعت

 

 ساعت

 

 تخت خواب رستا خانوم 

 

تختواب

 

تختخواب

 

روتختی و عروسک رستا

 

این خرس سوغاتی کیش از طرف مامانی رویا و باباجون و خاله جونه وقتی هنوز نمیدونستیم نی نی توی دلم دختره یا پسر !!!!

 

خرس پشمالو

 

   کالسکه ، کریر و ساک لوازم رستا خانوممم    

 

 کالسکه و کریر و ساک لوازم

 

 تخت و پارک نی نی ماااااا که گذاشتیمش کنار خودمون

 

تخت و پارک مک بیبی

 

 

ویترین و کمد  لباس های رستا که بپوشه و بریم ددر .......

 

نمای کمد و ویترین

 

 

کمد لباس ها

 

 

رختخواب دم دستی رنگارنگ که خودم واسه رستای نازم دوختم قلب... بالش فانتزی خانوم خوشگلم و پتوی نازش .... رختخواب صورتی رو هم قراره خونه مامانی رویا و باباجون ازش استفاده کنی... روی اون بالش صورتیه هم قراره شیر بخوری کپل مپل بشی عزیز دلم 

 

کمد لباس ها طبقه پایین

 

 

اینم کشوهای لباس خوشگلای نی نی خانوم: سرهمی و یه عالمه بادی و شلوارهای ناز، جوراب و پاپوش و ...

 

کشوی سرهمی ها

 

کشوی بادی ها

 

 

کشوی شلوارها

 

 

 رستای نازم ، کلاه خوشگل زرد رو مامانی رویا برات بافته. منم تل رو برات بافتم. عزیزم دفعه اول بود قلاب بافی کردم

 کشوی اول تخت

 

 کشوی دوم تخت

 

 

لوازم بهداشتی رستا، حوله های خوشگل و خوشرنگ، دستمال، وان حمامممممم ....   گل سرهااااا

 

گل نازم این سفید برفی هدیه مامانی رویاست قلب

 

بهداشتی

 

 

کشوی سوم تخت

 

کشوی پایینی تخت

 

وان

 

 

 ویترین اسباب بازی و سایر لوازم

  

ویترین باز

 

عزیز دلم این عروسک ها همش واسه خود مامان بوده که الان میدمشون به تو. اون خرگوشه رو هم خاله فریبا وقتی اومد اتاقتو ببینه برات هدیه آورد .

عروسک ها

 

 عشق کوچولوی ما، وقتی اون آبپاش رو من و بابا  پیدا کردیم ، کلی ذوق زده شدیم. همه اش توی فکرم این بود که تو هم یه آبپاش دستت میگیری و با هم گلهای خوشگامون رو آب میدیم

 

2 تا نی نی های توی ویترین هم هدیه خاله ریحانه و آلا هست به رستااااا

 

طبقه اول ویترین

 

طبقه دوم ویترین

 

طبقه سوم ویترین

 

طبقه چهارم ویترین

 

 

این هم از لباس های مهمونی دختر گلم که دونه دونه اش رو با عشق انتخاب کردیم. عزیز دلم دوستت داریم

 

 

رستای نازم این دامن طوسی که یه هاپو هم داره واسه خودم بوده عزیز دلم. وقتی 4 ساله بودم مامانی رویا واسم دوخته بوده . حالا قراره تو هم بپوشی و ناز بشی

 عزیزم این پالتو هم برای 3 سالگی من بوده. این رو هم مامانی رویا دوخته بوده .... حالا تو می پوشی گرم میشی . فقط دگمه هاشو برات عوض کردم نیشخند تازه چوب لباسیش هم واسه خودم بوده خخخخخخخخ فقط عکسش بد افتاده گریه

 

پالتو

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

ريحانه
9 شهریور 92 11:45
رستا جون من كه خيلي براي ديدنت ذوق دارم ديگه ببين مامان و بابا چه حالي دارن ..سيسموني خوشگلت هم مباركت باشه عزيزم انشالله از تك تك وسايلت به خوبي وخوشي استفاده كني و هي قند تو دل بابا ومامان آب كني ..انشالله روزاو سالهاي خيلي خوبي در كنار هم داشته باشين دوستت دارم
یگانه
9 شهریور 92 16:25
رستا خانوم گل اتاقت و وسایلش خیلی خیلی نازن...مامانت خیلی باسلیقه هست قدرشو بدون ...قول بده بچه خوبی باشی و مامان مهربونتو زیاد اذیت نکنی...انشاالله که به سلامتی از همشون استفاده کنی
مامان غوره
10 شهریور 92 11:23
مامان فامی مبارک رستای نازت باشه.خیلی ناز و باسلیقه هست وسایلت.انشالله به سلامتی به دنیا میاد و از وسایلش استفاده می کنه
ساناز
10 شهریور 92 19:37
سلام دوست عزیز. خیلی قشنگ و با سلیقه بود. من هم میخوام اسم دخترم رو بذارم "رستا". دخترم 6 مهر به دنیا میاد ایشالا.
الهام
7 آبان 92 18:34
چه خوب که مامانت این قدر باسلیقه بوده و لباساتو نگه داشته حالا نوه نازش بپوشه
قاصدك
4 دی 92 11:42
عزيزم سلام مباركه خودت و دختره گلت باشه .......... ميشه مدل سرويس چوب دخترتو بگي و از كجا خحريدي و چه قيمتي مرسي خانم.............. البته ما دوستيم ها تو ني ني سايت
قاصدك
5 دی 92 10:05
مرسي خانوم خيلي لطف كردي من اسم فروشگاه رو يادداشت كردم فقط يه چيزي ازش ماره تلفن نداري به من بدي ببخشيدا خيلي دارم زحمتت ميدم دوستمممممم اسم مدلش چيه .....اسم داره اصلا مثل بقيه شركتا يا بدون اسمه.........خيلي ساده و شيكه به نظرم بعد يه مدت ازارت نميده درسته
الهامی
19 دی 92 15:50
سلام عزیزم چه سیسمونی خوشگلی مبارک باشه من توی نی نی سایت توضیحات رو خوندم ممنون فقط در مورد روتختی هم برام میگی که چه برندی هست با چه قیمتی و از کجا ممنووووون
فامی
19 دی 92 21:27
الهامی جون مرسی عزیزم گلم روتختی رو از لایکو گرفتم 190 تومن. برو توی سایتش مدلاش هست
ساجده
14 بهمن 93 15:33
بابا هنرمند