رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

رستای ما در هفته 23 .....غربالگری سه ماهه دوم

1392/4/21 8:59
نویسنده : فامی
4,833 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم، صبح شنبه 4 خرداد (هفته 23) من و بابایی با هم رفتیم مطب دکتر سولماز پیری که مدرک جنین شناسی از انگلستان داشت. کمی معطل شدیم اما نفر اول بودیم.

وقتی رفتیم داخل خانوم دکتر با خوشرویی ازمون استقبال کرد و به سابقه غربالگری اول و آمنیوسنتز گوش داد و بعدش برامون توضیح داد که در 95% موارد جنین ها با ان تی بالا سالم هستند. البته پیشنهاد داد برای محکم کاری اکوی قلب هم انجام بدیم .نگران

سونو گرافی رو شروع کرد.... خوب سرش اندازه اش طبیعیه.... دستاش عالیه.... کلیه اش سالمه.... همینطور که جلو می رفت نگران بودم که بگه یه ایرادی هست اما خدا رو شکر همه چیز رو گفت طبیعیه.... وقتی اکوی قلب رو هم شروع کرد همه چیز عالی بود. قلب کوچولوی تو سالم بود و سوراخ نبود و جریان خون و ضربانت هم عالی بود دختر نازم وزنت هم 540 گرم بود هههههه

غربالگری سه ماهه دوم در هفته 23

یه چیز جالب اینکه خود دکتر برای چند لحظه رفت رو سونوی سه بعدی و خواست از صورت نازت برامون عکس بندازه. بهم گفت لاغری آدم وسوسه میشه از جنینت عکس بندازه .... خوشگل مامان و بابا دستش رو به صورتش تکیه داده بود و با تکون های دکتر هم برنداشت . فدات بشم یه عکس هنری داریم ازت قلب

رستا در هفته 23

یه بار دیگه هم خانوم دکتر تلاش کرد و یه عکس تمام رخ ازت انداخت. رستای ناز ماااااااا بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سارا
11 فروردین 93 10:34
سلام من شنبه وقت سونوی انومالی دارم پیش دکتر پیری، کمی استرس گرفتم. وقتی می رم سونو چشمام و جرات نم یکنم باز کنم.