رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

آخه من چطوری ازت دور بشم ؟؟؟؟

1392/12/11 14:36
نویسنده : فامی
397 بازدید
اشتراک گذاری

دختر قشنگم

الان که دارم این متن رو مینویسم شما داری شش ماهه میشی ... یعنی دقیقا یک هفته مونده . برای من این عدد یعنی که بزودی باید چند ساعت در روز ازت دور بشم و برم سرکار گریهگریهگریه

 

زمان خیلی زود گذشته ... یه وقتایی با خودم فکر میکنم من توی این شش ماه چی کار کردم... نکنه برات کم گذاشته باشم ناراحت همش میگم کاش فقط بغلت کرده بودم و همش تو رو به خودم میچسبوندم . عزیز دلم دوست دارم دنیا دنیا محبت بهت بدم ، دوست دارم ببوسمت و ببویمتقلبماچ.

رستای نازم امیدوارم کار من به تو لطمه نزنه و پیش مامانی رویا راحت بمونی و اضطراب از جدایی کمتر به سراغت بیاد... خوشحالم بزودی تعطیلات عید میشه و تمام وقت پیشتم 

 

بهترین و زیباترینم ... دوستت دارم

 

رستا در 172 روزگی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)