رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

رستای ما در هفته 8

1392/4/10 14:27
نویسنده : فامی
370 بازدید
اشتراک گذاری

دختر گلم این عکس شماست وقتی فقط 8 هفته بودی (25 بهمن 91) . 21 میلیمتر قد داشتی و قلب کوچولوت مثل یه ستاره داشت چشمک میزد. من و بابا از ذوقمون اشک توی چشمامون حلقه زد......... فدات بشم دوستت دارم قلب

 

بعد از سونوگرافی رفتیم خونه مامانی و بابا جون. از ذوقمون فیلمت رو چند بار تماشا کردیم. خاله و دایی هم کلی خوشحال شدن. به اونا هم تازه گفته بودیم که رستای کوچولوی ما توی دلم بوجود اومده... دایی جونت از خوشحالی گریه اش گرفته بود. عزیز دلم همه خوشحال شدن از اینکه تو اومدی توی دلم لبخند

  چند روز بعد هم بابا محسن زنگ زد به مامانی اقدس و باباجون ... خبر خوش داد بهشون. کلی خوشحال شدندهورا مخصوصا اینکه وسط عزاداری بودن

 

رستا در هفته 8  . اولین سونوگرافی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)