رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 7 ماه و 24 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

عکس های رستا - 10 ماهگی

1393/5/9 0:32
نویسنده : فامی
711 بازدید
اشتراک گذاری

جشنرستای نازم اینجا عکس های 10 ماهگیتو میذارمجشن

 

و اینک ادامه مطلب  فراموش نشود خندونک

عکس ها رو از پایین به بالا ببین دخترم

و این هم عکس های روز ماهگرد دهم در شمال - کلارآباد  ( 302 روزگی - 10 ماهگی ) 

رستا و دریا ... 10 ماهگی 

رستا و دریا ... 10 ماهگی

هی از من عکس میندازید ... خسته شدم آخه من کوچولو ام  بابا

هی از من عکس میندازید ... خسته شدم آخه من کوچولو ام ... 10 ماهگی

رستا بین مامانی و خاله اش خوابید . فرشته کوچولوی ناز ... عصر روز ماهگرد 10

رستا بین مامانی و خاله خوابید . فرشته کوچولوی ناز

صبح روز 10 ماهگی در شمال 

صبح روز 10 ماهگی در شمال

 

رستا ماساژ میدوستد !!! ( 298 روزگی) 

رستا ماساژ میدوستد ... 298 روزگی

رستا در حال باز کردن زیپ ساک و پس از ریخت و پاش !!! ( 296 روزگی) 

رستا در حال باز کردن زیپ ساک و ریخت و پاش !!! ( 296 روزگی)

رستا پس از ریخت و پاش ساک

مامانم برام کوله پشتی خریده .... نخندین بهم خوب زود بزرگ میشم اندازم میشه !!!

( 296 روزگی) 

مامانم برام کوله پشتی خریده .... نخندین بهم خوب زود بزرگ میشم اندازم میشه !!! ( 296 روزگی)

اشک رستا در اومد تا خواستم از دندوناش عکس بگیرم !! ( 294 روزگی) 

اشک رستا در اومد تا خواستم از دندوناش عکس بگیرم !! ( 294 روزگی)

اشک رستا در اومد تا خواستم از دندوناش عکس بگیرم !! ( 294 روزگی)

من سوئیچ برداشتم برم یه دوری بزنم دلم پوسید !!! ( 292 روزگی)

من سوئیچ برداشتم برم یه دوری بزنم دلم پوسید !!! ( 292 روزگی)

رستا و حمله به جانماز مامانی !! ( 290 روزگی ) 

از دور نشونه رفت و با سرعت حمله کرد 

رستا و حمله به جا نماز مامانی .... 290 روزگی

رستا در حال ورود و پس از ورود به پارکش !!! ( 289 روزگی) 

رستا پس از ورود به پارکش !!! ( 289 روزگی)

رستا داره میره توی پارکش !!! ( 289 روزگی)

تلفن یعنی موضوع مورد علاقه رستا... عمرا که بیخیالش بشه !!! ( 289 روزگی )

تلفن یعنی موضوع مورد علاقه رستا... عمرا که بیخیالش بشه !!! ( 289 روزگی )

رستا و شیطونی و کنجکاوی !!! ( 288 روزگی) 

رستا و شیطونی و کنجکاوی !!! ( 288 روزگی)

رستا و شیطونی و کنجکاوی !!! ( 288 روزگی)

رستا پس از مراسم آش دندونی !!! (283 روزگی )

عزیزم دوستت دارم با این خنده قشنگت 

رستا پس از مراسم آش دندونی .... 283 روزگی

رستا پس از مراسم آش دندونی .... 283 روزگی

پس از باغ ایرانیان شاید هم پیش از باغ ایرانیان ... یادم نمیاد !!! ( 281 روزگی )

این عکسو دوست دارم رستا 

رستا به ویترینش نگاه میکنه ... 281 روزگی

رستا باز هم در باغ ایرانیان !!! ( 281 روزگی) 

رستای خندان در باغ ایرانیان .... 281 روزگی

رستای خندان در باغ ایرانیان  و بازی با تلویزیونش .... 281 روزگی

رستای خندان در باغ ایرانیان .... 281 روزگی

رستا با مامانی و باباجون در باغ ایرانیان !!!

رستا با مامانی و باباجون در باغ ایرانیان !!! ( 281 روزگی)

من همینجور دارم تمرین میکنم وایسم. اونم اینقدر مودب  !!! ( 278 روزگی) 

من همینجور دارم تمرین میکنم وایسم !!! ( 278 روزگی)

من هم وایمیستم هم خیلی زورم زیاده ... تلویزیونو برداشتم !!! ( 276 روزگی) 

رستا وایساده و تلویزیونشو هم برداشته ... 276 روزگی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)