رستا رستا ، تا این لحظه: 10 سال و 8 ماه و 7 روز سن داره

عشق کوچولوی ما

وبلاگ دختر نازمون

1392/4/3 23:18
نویسنده : فامی
406 بازدید
اشتراک گذاری

رستای گلم امشب که این وبلاگ رو برات درست کردم دوشنبه  3 تیر 1392 هست و امیدوارم با پشتکار این وبلاگ رو کامل کنم و بعداً نشونت بدم.

دختر عزیزم دوستت دارم. بابا هم دوستت داره هوارتااااااا قلب

 

ما تو رو شنبه شب 23 دی ماه 1391 کشف کردیم

کنجد صورتی ما - کشف رستااااااااا

. کلی شگفت زده و خوشحال شدیمممممممممم 

اصلا فکرشو نمی کردیم به همین زودی 3 نفره بشیم.  هههههههههه تازه فهمیدیم چرا من توی چند روز گذشته که پیش مامانی اقدس و باباجون علی بودیم اینقدر خوابم میومد  

فردا یکشنبه صبح زود رفتم آزمایشگاه و ظهر که جوابو گرفتم با کلی خوشحالی به بابا محسن زنگ زدم. دو تایی دلمون پر از نشاط شد. این آغاز زندگی جدیدی توی زندگیمون بود خدایا ممنونیم ازت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)